kvällspladder

Datum: 2011-10-13 Tid: 20:47:06

Nu sover Adrian efter att ha legat två timmar i sängen och babblat ^^ Förstår inte hur han kan ligga där i mörkret och snacka med sig själv i två timmar och vara nöjd? Knasig! Tidigare ikväll matade han mig med havrefras. Eller snarare proppade in i munnen på mig. Haha! Bild från imorses när vi hade morgonmys:


Trött kille! ♥

Nu ska jag bara ligga i soffan hela kvällen. Imorgon är det läkarbesök och en sväng till chefen som gäller. Därefter ska vi bara göra vad som faller oss in. Kanske en sväng till Annelundsparken och leka lite? ^^ Den som lever får se! Ps. Håll tummarna för att jag får ta de blodprover jag vill! De är viktiga men "så unga människor" som jag brukar tydligen inte få ta dom, för det behövs inte. Men om man viiiill då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback