klumphelvete!

Datum: 2011-10-11 Tid: 18:13:17

Klumpen i halsen fick mig att kräka upp min middag. Jäklar i mig så drygt! Är det pga rökstoppet eller kan det vara något annat? Har spytt slem dessa dagar, men när det går så långt att jag inte får behålla min mat så börjar jag fundera. Ska ringa sjukvårdsupplysningen när Adde lagt sig, och som sagt har jag läkartid på fredag så jag får det kollat. Tråkigt dock att behöva gå igenom sånt obehag!

Update; Mamma och syrran är på väg hit. Syrran passar Adde som lagt sig och mamma skjutsar mig till jourvårdcentralen efter sjukvårdsupplysningens rekommendation. Kvinnan jag pratade med tyckte min beskrivning lät konstig för att ha samband med rökstopp...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback