hon fick mig att börja gråta

Datum: 2011-10-20 Tid: 18:54:11

Fick ett mail från Jessica på facebook, där hon skrev:

Hej du! :D
Jag tycker att det är viktigt att man uppskattar och berömmer de man tycker om för det som de gör bra! Ta åt dig!!!

Jag är så grymt stolt över dig! Att vara mamma är inte helt enkelt och jag är riktigt imponerad av att du klarar av det, själv dessutom! Att du klarar av jobb, egen lägenhet och Adrian är fan grymt Tiss!


Tänker på dig
:P


Fina Jessica fick mig att börja gråta!

Kommentarer
Postat av: Lena

Va gulligt skrivet och jag håller fullständigt med,,Älsakr dig min duktiga dotra <3

Datum: 2011-10-23 Tid: 20:14:07
http://tusenstjarnor.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback