höhöhö

Datum: 2011-10-04 Tid: 16:33:44

Idag har vi haft massa kaffebesök, 6 kompisar har varit här vid olika tillfällen. Jag och Adrian gick även till en av dom som var här senare. Och till middag åt vi pizza. Mums!

Adde spillde nyss ut min kopp kaffe på vardagsrumsbordet så det rann kaffe under glasskivan (där jag har ultraljudsbilder, bilder på Adrian och annat smått och gott under). Fick panik och blev helt stel, visste inte vad jag skulle göra. Skrek "HANDLINGSFÖRLAMAD" och DÅ kunde jag agera. Haha! Hade ändå tänkt rengöra där under idag när Adde lagt sig, så det var ju tajmat!

Ute blåser det så att kaffet blåser ur koppen, men koppen står kvar. Fya. Snart ska Adde bada och jag får nog ta mig en till dusch ikväll. Eller ett bad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback