håhå

Datum: 2011-10-18 Tid: 10:12:25

Trött som fasiken just nu. Inte så jäkla bra att börja undra om man stängt av spisplattan hemma, kl 00.00 på jobbet, då man ska sova. Hej då sömnen! Såklart hade jag inte glömt någon spisplatta på heller. Till slut fick jag lite sömn iallafall, men ska vila när Adde sover middag. Om han nu vill sova middag, för det gjorde han inte igår. Trodde det jag men nä. Dock somnade han i vagnen på väg till dagis. Gjorde misstaget att väcka honom för jag ville säga hej då. Vilken arg och ledsen liten kille jag hade då! Men dagispersonalen hade lagt honom igen så ingen fara med det.

Regn och skitväder idag så vi håller oss inne. På torsdag skulle det bli fint och då tar vi med oss picknickkorgen till lekplatsen ^^ Nu blir det lite plock och städ. Bara för att få tankarna på annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback