fotografering

Datum: 2011-10-12 Tid: 20:14:36

Imorgon ska Adrian fotograferas på dagis, förra gången blev ju fotografen sjuk. Adde har ett sött litet skrapsår i pannan, men det gör ingenting för det ska synas att man är liten och vild! ♥ Han är så fin min lilla gosse! Men jag säger lycka till till dagispersonal och fotograf att få Adrian att sitta still ;)

Såna här saker har jag längtat efter, få ringa samtal som rör mitt barn och förbereda inför fotografering osv. Längtar tills det är dags att skicka med honom matsäck för första gången! Kanske lite knasigt, men så äre. Jag får ofta höra av olika personer att jag alltid sätter Adrians behov först, att det märks så väl. Är det inte så det ska vara då?

Femte rökfria dagen idag. Känner mig ganska röksugen just nu och har Zonnic nikotinpåsar här jämte mig. Men ska inte ta någon sån. Annars idag har suget hållt sig borta. Skönt! Hade grymt ont i halsen när jag vaknade imorses, men nu är klumpen borta =) Går åt rätt håll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback