dags för mina tankar igen

Datum: 2011-10-02 Tid: 22:46:05

Var ett tag sen jag bara skrev ner vad huvudet tänker. Så nu kör vi, min hjärna och jag! För det första är jag otroligt stolt över att mitt hem varit nästintill fläckfritt i en månads tid. Det är viktigt för mig, men jag har varit otroligt dålig på att hålla efter. Skitigt har det inte varit, men stökigt. But no more! Nu ska det förbli fint!

Min son också. Älskade lilla fisunge! Underbarare kille finns inte! Kärleken jag känner för min son kan inte beskrivas i ord. Ibland när jag kollar på honom när han leker känns det som att hjärtat ska sprängas, som om hjärtat är för litet för att rymma all kärlek. Ikväll badade han, för imorgon sover han på dagis. Måste lämna honom redan halv ett pga möte med jobbet innan kvällspass. Känns inge roligt! Men ska kramas massor med honom på förmiddagen. Bara han i fokus imorgon ♥

Måste komma ihåg att ändra dagisschemat med eftersom arbetsschemat har ändrats. Ska skjuta en timma på hämtningen när jag bara jobbat kväll med, från 8 till 9. Jobbar ju till 23 och att vara hemma 23.30 och vara tvungen att gå upp 7 är lite saftigt. Hinner prinsen äta frukost och leka lite med.

Allmänt sett mår jag sådär. Finns en massa saker i mitt liv jag vill ändra på, och det går med lite vilja och envishet. Min ork till exempel måste bli bättre. Den ligger lågt just nu. Men jag orkar det viktigaste iallafall: min son, mig själv och hemmet. Allt utöver är bara ett plus. Får höra ofta att jag låter trött i telefon eller ser trött ut. I am. Skittrött är jag! Hösten som påverkar tro? Jag har ingen aning. Grymt jobbigt är det iallafall!

Till mötet imorgon var det min tur att fixa fika. Jag bakar inte, så jag köpte idag. Köpte alldeles för mycket tror jag, men mina kollegor får låta fikat tysta mun och se glada ut. Tack Kari som hjälpte till med handlingen idag ^^ Snart dags för mig att skaffa körkort tror jag. Vad mycket tid det sparar på att åka bil! Och lättare att handla hem mycket med. Dock har jag ju två privatchaffisar som hjälper mig när jag ber dom: mammi och Kari ;) Dom är så snälla! Jag har tur som har en del fina människor omkring mig!

Sist men inte minst önskar jag besök uppifrån nån helg. Så, nu vet ni det ;)

Kommentarer
Postat av: bästa svägerskan ;)

Bor vi uppåt ? xD hahaha. .

Datum: 2011-10-03 Tid: 21:18:18
http://fyrasnartfem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback