dagisfoton.2

Datum: 2011-10-19 Tid: 15:44:16

Jäklar vad man kan designa sitt eget paket med dagisfoton! Nu får du inte bara foton, utan nu kan du även beställa bilden i form av ett pussel, kylskåpsmagnet, på t-shirtar, koppar, haklappar, visitkort, kuddfodral, kalender, "snökula", musmatta, solskydd till bilen och maaaassa mer! Hur häftigt är inte det? Jag blev iofs imponerad att man ens kunde gå in på kungsfoto´s hemsida och välja bild! (Gjorde en fuling och sparade ner bilderna på datorn med, fy mig! Haha! Men eftersom jag ska ge bort bilder så får ni inte se dom ännu)

Ja, som sagt. Jag har valt bild och även beställt en extra"sak". Bara för att. Oooh, så spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback