dagisfoton

Datum: 2011-10-19 Tid: 15:19:50

Sitter och kollar på Adrians dagisfoton på nätet, vet inte vilken bild jag ska välja! En "normal" där han ser lite groggy ut (och där en dagisfrökens arm syns lite) eller kortet då han petar sig i örat. Håhå, så svårt! Eller ja. Jag har bestämt mig. Vilket får ni veta när jag fått hem dom ^^

Efter jobbet hämtade jag Adde och vi åkte direkt hem. Vet inte riktigt vad det är med honom men han är tjurpelle allan när han kommer hem efter att ha varit på dagis. Det får han gärna vara om han behöver det, men varför? Han hade sovit bra inatt och ätit bra frukost. Är det tråkigt hemma tro? Dock är han glad när han vaknat efter middagsluren.

Vi har träffat kontaktpersonen Lena idag. Vi rensade min stora garderob och hittade lite smått och gott som ska säljas, lite som Lena slängde (tack) och lite som ska sparas. Nice att ha det gjort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback