blää

Datum: 2011-10-05 Tid: 15:43:59

Jäklar vad sur jag blir på mig själv! Hade bestämt mig igår att jag inte skulle lägga mig i soffan när vi vaknade, men vad gjorde jag!? Inte konstigt att jag var trött imorses dock när jag somnade klockan 2 inatt. Hade försökt somna redan runt halv tolv. Jag blir så less. Konstant trött men kan inte somna på kvällarna. Dänga stekpannan i skallen kanske vore en idé?

Nu har vi haft besök av kontakt-Lena. Både jag och Adde uppskattar hennes besök ^^ Hon hade med sig hemmabakat bröd. Mums! Idag fikade vi och pratade bort tiden, hon är så bra att prata med =)

Annars händer inte mycket idag. Säsongspremiär av Grey's anatomy. Inte missa det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback