awesome day!

Datum: 2011-10-16 Tid: 22:24:31

Idag har varit en mycket bra dag. Kari kom hit när Adde hade sovit middag, så gick vi på en promenad. Först hämtade vi min lilla pärla (minidatorn) som har fått hårddisken utbytt och sen gick vi till en lekpark. Ni vet såna där gungdjur ståendes på fjädrar, såna där stålsaker? Livsfarliga! Var ju bara tvungen att testa en sån och istället för att gunga fram och tillbaka vek den sig åt sidan och jag kunde inte rädda mig själv. Har nog aldrig sett Kari skratta så mycket när jag låg där på marken ;) Haha, kul att man kan roa någon iallafall! Adde hade skoj och det är det viktigaste. Vi ska gå dit imorgon innan jag börjar jobba 15.30 ^^

Sen åkte vi och åt, tack för maten! Och därefter åkte vi och hyrde film. "Let me in" såg vi först, en amerikansk thriller från 2010. Tyckte jag sett den förut. Jag hade nästan rätt. Det är den andra filmatiseringen av romanen "Låt den rätte komma in". Första filmatiseringen skapades 2008 på svenska, med samma svenska titel. Bummer! Den andra var "Min låtsasfru". Såå rolig film, se den!

Utanför videobutiken stod denna bil så fint parkerad. La ut bilden på facebook med titeln "Stans snyggaste parkering". När vi kom ut från butiken satt två killar på huk med en bensindunk. De hade fått soppatorsk! De skrattade dock gott åt deras utmärkelse jag gav dom på fejjan ^^


Svårt att putta bilen i rutan? ;)

Yes, det har varit en bra dag idag ^^ Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback