äter med hela ansiktet

Datum: 2011-10-11 Tid: 16:42:22

Idag har vi haft besök av Veronika och hennes två barn. Det var över ett år sen vi umgicks (första gången jag träffade nya bebisen idag) så det var väldans trevligt! Hennes äldsta dotter Shiva uttryckte en önskan över att sova här nån kväll och det ska absolut kunna ordnas! Skoj skoj! Vi bestämde bland annat att baka chokladbollar ;) Adrian gillade vårat besök och blev faktiskt inte så avundsjuk som han brukar bli när jag gosar med bebis. Min duktiga kille! Fler såna här dagar, tack!

Nu är jag proppus mättus de luxe! Gjorde kyckling/ bacongryta med couscous. Grymt gott! Adde åt med hela ansiktet han:



Klumpen i halsen känns mindre nu, men är fortfarande väldigt obehaglig.  Ska bli spännande att se hur den är imorgon bitti... Knas att jag har biverkningar nu, men inte förra gången jag slutade. Men jag är inte röksugen, så det är ju bra iallafall...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback