adde gillar min mat!

Datum: 2011-10-08 Tid: 20:04:45

Igår bokade jag biljetter till pappa över jul. Skoj, skoj, skoj! Dagen innan jul åker vi och kommer hem den 26e. Lagom resa. Det bästa är att resan gick på lite mindre än 500, med flyg, tur och retur! Norwegian is the shit!

Idag hade jag med mig en baconlindad kycklingfilé till lunch och köpte en liten burk potatissallad att ha till. Var suveränt gott! I eftermiddags när jag kom hem gjorde jag mexibiffar, kommer bli namnam lunch imorgon det med. Adde åt som det inte fanns någon morgondag. Älskar när Adde gillar min mat =) Nu ska jag snart lägga mig och läsa. Natti!

Kommentarer
Postat av: den bäste

låter som god när man inte finns i närheten(snyft)

Datum: 2011-10-08 Tid: 23:44:37
Postat av: Anonym

mums....när ska du laga de till mig?????

Datum: 2011-10-09 Tid: 18:41:32

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback