adde gästbloggar

Datum: 2011-10-06 Tid: 17:35:16

Hej! Hur är läget med er? Här är allt bra, jag har precis badat. Mamma försöker få mig att acceptera att få vatten på huvudet, men jag gillar´t inte! Tycker det är lite läskigt. Efter badet tyckte mamma att jag skulle prova sitta på pottan, men det tyckte inte jag. Då tog hon fram min tandborste, och att kombinera de två sysslorna var skoj!



Jag har inte gjort något på pottan än, men jag kan ju alltid träna på att sitta där ibland. Ta små steg liksom. Annars har jag klippt mina naglar idag, de var lite långa. Och så har jag ätit mat, sovit middag, lekt, busat, haft sönder en tallrik och ätit majs. Nu ska jag titta på barnprogram och mysa med mamma, sen ska jag lägga mig klockan 18. Då är jag så trött att det kliar i ögonen! Hej då!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Precis så där sitter jag också när jag borstar tänderna.



Datum: 2011-10-07 Tid: 17:02:55

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback