adde <3

Datum: 2011-10-14 Tid: 21:00:25

Sicken värdelös dag. Helt meningslös och tråkig. Det enda som har varit roligt är att busa med Adde, det tröttnar jag aldrig på. Han tyckte det var en lysande idé att förvara majsen i sin potta! Mums liksom!


(Han har ännu inte uträttat något behov i den, haha!)

Imorgon har jag planer sörrö. Jag ska städa, tvätta och leka med Adde i någon lekpark. Adde är så värd att komma ut och göra något roligt, på senaste har han fått nöja sig med att leka inomhus. Men han är nöjd med det mesta, mitt lilla hjärtegryn ♥

Har Idol på i bakgrunden. Stackars lilla Linni från Rimbo floppade totalt och glömde bort texten. Publiken stöttade genom jubel, det var synd om henne, men jag förstår fortfarande inte tjusningen med henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback