wohoo!

Datum: 2011-05-07 Tid: 12:54:32

Hittade en sida på nätet som hade snooorbilliga nagellack. Klart jag klickade hem några då ^^ Naglar har blivit ett intresse som jag känner att jag vill utveckla, men börjar så smått. Längta, längta, längta tills de kommer!

Satt ute på balkongen och rökte, kom en getingjävel mot mig. Det är samma visa varje år. När äckelkrypen kommer fram efter vintern så är man svinrädd, sen mot slutet av sommaren har man nästan vant sig, men inte riktigt. Sen kommer hösten och vintern, och på våren vaknar de igen. Congrats! You're back on square one...

Prickigkorven sover. Han har sovit bra nu, skönt för honom. Hoppas han sover bra inatt med ^^

Kommentarer
Postat av: missmaddis

Ja, bilder på lacken!

Datum: 2011-05-08 Tid: 18:43:00
http://missmaddis.com

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback