vår dag

Datum: 2011-05-05 Tid: 16:38:49

Besöket på spädis var såå lovely! Blev jätteglad av att träffa två av ledarna igen och Adrian trivdes och kände igen sig ^^ Det var ingen grupp där idag, så det blev en kopp kaffe och en uppdatering vad som hänt sen vi slutade där. Vill tillbaka dit, de kan ha en grupp för barn upp till 2 år tycker jag! ;) Att jag fick komplimanger över hur jag ändrats det senaste året värmde massor! Innan slog jag bort komplimanger, nu har jag lärt mig att säga tack ;)

Efteråt gick jag och köpte lite strumpor, ett top coat-nagellack och ett nytt piercingsmycke. En ring blev det och det känns jätteskumt i läppen. Kan knappt dricka ^^

Blev inget besök av mammi och Ile heller, får ta det en annan dag. Däremot kommer kanske Kimpah, Mia och barnen förbi och säger hej om det inte blir försent. Vi får se. Annars blir det en slapp kväll, tror jag ska beställa lite nailstickers från en fin sida jag hittat ^^ Gjorde nya naglar idag o detta är resultatet:



Tidigare naglar:


Kommentarer
Postat av: Mariana

Vilka fina naglar du börjar få nu :)

Datum: 2011-05-05 Tid: 20:43:22

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback