vaknade med panik, ush!

Datum: 2011-05-04 Tid: 08:42:20

Vaknade imorses och trodde att jag hade försovit mig. Vet ni hur värdelöst det är när man är ledig? Panik!

Nu sitter jag med mitt älskade morgonkaffe, mörkrost. Once you go really black, you never go back! Adrian sitter på vardagsrumsbordet med sin elefanttallrik och äter majs. Japp, ungen sitter på bordet. Tro mig, jag har försökt få honom att förstå att man får inte klättra där, men det är meningslöst. Han skiter i mina förbud ;) Som tur är så har han tillräckligt bra balans så han tar sig ner utan problem!

Känns som att livet flyter på. Har faktiskt ingenting att klaga på! Det funkar bra med jobb, med Adrian på dagis, det sociala livet är lagom. Om jag tog tag i städningen (vilket blir idag) hade allt varit komplett! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback