underbaraste!

Datum: 2011-05-18 Tid: 17:27:01

Gud vad det är roligt att äta mat med Adrian! Han får ju äta själv, men behärskar inte upptaget av mat på besticket ännu. Så jag laddar gaffeln medan han lassar in. Hur kul som helst att se! Dessutom kladdar han med händerna så jag försöker lära honom att slicka av fingret som han har mat på. Dock missförstår han mig och slickar av samma finger hela tiden, haha! Och det som för det ännu roligare är att han får till det där smackande ljudet ^^

Han har fortfarande kvar saft från måltiden och nu står han jämte mig och vill att jag ska dricka. När jag säger "nej tack" och vänder bort huvet sliter han tag i munnen på mig och vänder mitt ansikte mot honom igen och proppar in nappflaskan i munnen på mig. Envis som synden är han minsann! Och sötast i världen!

Kommentarer
Postat av: Theodora

Matbus är det bästa buset :)

Datum: 2011-05-18 Tid: 18:14:44
http://theodoraaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback