tjoflöjt!

Datum: 2011-05-14 Tid: 09:52:19

Kalla min pucko, men jag har inte haft en tanke på att ha glansmedel och sånt i diskmaskinen, och jag tänkte inte alls på att köra igenom den med rengöringsmedel. Men det påpekade Kari och kirrade biffen, så nu har jag en ren och fin diskmaskin! Just nu håller jag på och tvättar. Var och köpte ett fristående tvättställ, lite goare än det som sitter på väggen. Det sitter så högt så man får ont i armarna! Otränad eller vad?

Har lekt med Adrian med hans handdjur, katten och vovven. Han gillar att pussas och kramas med dom! Sen försökte vi oss även på att rita lite, men han ville bara äta pennan, så då la jag ner. Nu sysselsätter han sig själv lite och jag tar en kaffe innan jag ska... ja, jag vet inte vad jag ska göra :P

Pappa kommer inte denna helgen. Och nästa helg jobbar jag, förhoppningsvis. Men helgen efter det så kommer han!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback