tackar o bockar!

Datum: 2011-05-04 Tid: 16:30:26

Tack för alla fina kommentarer till föregående inlägg! Jag vet inte hur många gånger jag har läst dom, de gör mig så glad ^^ Gladare än jag redan är, för idag är en bra dag!

Har varit på möte med mitt och Adrians proffsiga nätverk (kontaktperson, socialkontakt, psykolog och sköterska på bvc samt en handledare i mötet). Vi hade ett likadant möte för 2 månader sen, och det var skillnad som natt och dag på dessa möten. Förra gången grät jag, hade mycket jobbigt runt omkring och det kändes kasst även om det också var bra. Idag var jag glad, Adrian var glad, många problem som jag hade för 2 månader sen har löst sig och mitt förtroende för alla närvarande vid mötet är stort. De finns där för oss och det känns tryggt!

Nu kommer Kari och vi ska laga mat och umgås! See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback