skitunge! ^^

Datum: 2011-05-25 Tid: 12:47:17

Aktiv. Min son är verkligen aktiv! Från ena buset till nästa, inte en lugn stund. Gör han något han inte får så säger jag till honom från platsen där jag befinner mig i hopp om att han ska lyssna. 9 av 10 gånger lyssnar han inte. Då går jag bestämt fram och säger "ajaj, det är mammas, den får inte Adrian röra" (eller vad han nu busar med) samtidigt som jag tar honom i handen och går därifrån. Har jag tur glömmer han av vad han gjorde och fortsätter med nästa bus. Fast han glömmer nästan aldrig. Ja, han är aktiv min lilla buskille. Ibland trampar han på mina nerver, men han är ju sååå go! Underbara skitunge! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

verkligen go skitunge:-)

Datum: 2011-05-25 Tid: 13:17:08

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback