rip pinglan!

Datum: 2011-05-02 Tid: 21:55:12

Har fått besked om att min rosa stora pingla (min dator) troligtvis går i graven. Köpte en ny liten ljusrosa prinsessa idag, and so far diggar jag den. Lite ovant med storleken men man vänjer sig nog ^^


Den rosa köpte jag, mindre än ett A4 ^^

AddePadde har vart på dagis medan jag jobbade ett helt pass (äntligen!). När jag lämnade honom var han så glad över att komma dit så han stack iväg utan att säga hej då och ge mig en puss. Tolereras inte så jag jagade rätt på honom och snodde massa pussar! Han börjar bli stora killen nu! Kari skjutsade mig till stan sen eftersom jag var sent ute så hade inte hunnit handla frulle o lunch innan jobbet. Tacktack! Hade inte en tanke på lunch igår... och inte idag heller kom jag på. Men ska ändra Addes lämning till 7.00 istället för 7.30, slippa stressa så hinner handla imorrn!

Annaaars? Har inte mkt att berätta... Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback