rensar bort skiten!

Datum: 2011-05-17 Tid: 10:33:27

Min energi och ork, och inte minst vilja, börjar komma tillbaka! Nu sorterar jag och rensar bort allt skit här. Slänger in det i garderoben så länge tills jag har bestämt mig vad jag ska göra av det. Men skulle inte förvåna mig om bråtet ligger kvar därinne nästa år, haha! Och det är inte bara saker jag rensar. Jag rensar känslor och relationer också! Nu ska jag gå till grunden med allt och det som inte ger positiv energi ska väck! Bort med det dåliga och in med det bra! Nu ska jag fortsätta städa skithuset. Fyfan hatar det!

Kommentarer
Postat av: Pappa

"Bort med det dåliga och in med det bra! Nu ska jag fortsätta städa skithuset. Fyfan hatar det!"



:-)

Datum: 2011-05-17 Tid: 16:57:04

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback