massa bra idag

Datum: 2011-05-06 Tid: 17:58:10

Tack för kommentaren Jessica, till inlägget vattkoppor! Roligt att höra när folk smygläser min blogg och att du uppskattar den ^^ Kylbalsam har jag köpt idag, likaså talk, plåster och inotyol =)

EK kom upp tidigare med sin dotter och nu hoppas vi hon får de små rackarna så hon slipper när hon blir äldre! Hämtat ut paket har jag gjort också, digital-tv box och Markus lilla födelsedagspresent ^^ Och handlat mat, vilket verkligen behövdes! Tänkte inte handla så mycket men blev påkörd av en kundvagn. Grannen Rebecca som både hade en stor kundvagn och bil, så vi fick skjuts hem. Handlade för drygt 800 spänn, och hör o häpna! Inte den minsta lilla godisbit slank ner i kundvagnen. Duktiga jag! Kyckling, lax, fläskfilé, potatis osv. Bra mat ^^

Det märks fortfarande inte på Adde att han har vattkoppor, mer än att han blir galen av att bara va hemma. Därför passade jag på att göra något vettigt. Han är pigg, alert och feberfri! Nu ska jag ställa mig och tillaga gräddstuvad pyttipanna, inte ätit det på år och dar! Mumsigt!

Kommentarer
Postat av: E.K - Mamma till Alicia & lillen i magen

Jo, han var väldigt pigg din lilla killen, Det var kul att få träffa er en stund. Längesedan sist. Det får vi göra om snart, så att barnen kan leka även utan prickar :)

Datum: 2011-05-06 Tid: 18:27:01
http://eekk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback