jag också nu?

Datum: 2011-05-17 Tid: 08:55:29

Känns som om jag också börjar bli sjuk nu. Vad skoj! Det känns verkligen som att vi har hälsan på våran sida nu. Not! Jaja, det går över, nån gång...

Igår var vi trötta på att bara vara hemma, så vi åkte till Jönköping till Ikea jag, Adrian och Kari. Adrian var ju ändå inte ute så mycket och Ikea tyckte han var roligt! Fick köpt en tvättkorg, badrumsmatta, dörrmatta, vaniljljus och ett gosedjur i form av en jordgubbe till Adde. Åkte förbi Huskvarna med och hälsade på brorsan i studion också, men han skulle precis tatuera. Lite osis! När vi sen kom hem gjorde jag iordning i badrummet och plockade lite här hemma. Kari hjälpte mig plocka upp alla Addes leksaker och så vek han min rena tvätt! Hur snällt!?! Och i köket fixade han lite med ^^ Kändes skönt att få hjälp! Tack!

Nu gör Adde nåt bus känner jag på mig. Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hjälper er så gärna o de vet ju du.....o en tripp med er e ju alltid kul.....

Datum: 2011-05-17 Tid: 09:56:34

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback