jag är tamefasen stolt!

Datum: 2011-05-17 Tid: 11:49:11

Nu har jag städat toaletten, tvättat och hängt handdukar, tvättar för tillfället kläder, diskat en maskin disk, sorterat leksaker och springer runt och plockar med ditt och datt. Varför jag skriver det igen? För att jag är stolt! Det känns så bra att ha energi till att göra saker nu som man har låtit lega för man inte har orkat. Att jag dessutom fick massa skit för det härom veckan gjorde inte saken bättre, snarare sämre.

Igår rensade jag på balkongen, rensade Addes klädlåda och lite av hans matgrejjer. Kari vek ju som sagt min tvätt och hjälpte till med massa mer =) Fattar ni hur duktig jag känner mig? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback