im a buzzador

Datum: 2011-05-19 Tid: 22:12:11

Herre jösses! Min hals dödar mig på morgonen, nu har även snoken börjat rinna och nu ikväll hostade jag tills jag kräktes. Blir inge jobb i helgen då vi inte får jobba när vi är förkylda. Skit.

Har ändå spenderat dagen med Kari. Adde träffade sin polare Linette, dom åkte hem till hennes bror (och min kompis) Linus. Jag och Kari passade på att käka och slöade till en film hemma hos honom. Haha, Kari somnade och jag skrämde honom. Har aldrig sett en människa hoppa till så jäkligt! Kan fortfarande skratta högt åt det! Hämtade Adde vid halv fyra så fick nog fyra barnlediga timmar =)

Kom hem två paket idag med. Nagellack och dylikt som jag beställde från nätet, och mitt buzzadorpaket. Buzzador är en sajt där du får delta i kampanjer. Blir du utvald får du helt gratis prover av en särskild vara och jag får prova Decubal, en hudvårdsserie. Fick massa tuber handkräm, massa förpackningar ansiktskräm och några läppbalsam. Handkrämen var heeelt lovely, mina händer blev lenare än Adrians rumpa ^^ Nu ska jag dela ut varuprover till folk jag känner och sedan "buzza" om vad jag och de jag delar ut till tycker. Ger det ett par dagar innan jag ger min slutgiltliga åsikt ^^ Min första buzzadorkampanj, spännande!

Har även testat två av nagellacken idag. Försökte pimpa mina naglar med enbart lack, och oj så svårt det är! Fick bli en "enkel" variant:


Kommentarer
Postat av: missmaddis

Ja det är verkligen PILLERI med naglarna men OJ vad snyggt du fick det direkt!!! Bra jobbat!!!

Datum: 2011-05-20 Tid: 09:38:37
http://missmaddis.com
Postat av: Mammi

snyggt!

Datum: 2011-05-22 Tid: 03:29:56

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback