hallo igen!

Datum: 2011-05-01 Tid: 21:14:31

Min dator är sjuk så den är hos en doktor, just nu lånar jag Kari's. Därför har det varit kaaaass uppdatering i bloggen. Menmen, vi har mest varit hos Kari, så jäkla avslappnande! Däremot finns det inte mkt att uppdatera om när vi inte gör annat än att slappa, mysa och äta god mat (som jag lagar, tro det eller ej). Kari köper, jag lagar ^^

Idag har vi varit i Knalleland. Jag, eller Kari snarare, köpte mer nagelgrejer, en ryggsäck till Adrian, en väska till mig, 3 doftljus som luktar melon, 3 tallrikar till Adde i form av djurhuvuden, en keps till Adde och en prydnadsskål i form av en cupcake ^^ Har säkert glömt något "jag" köpte. Kari betalade! ^^ Tack tack tack!

Nu kollar vi på Big brother hemma hos mig, men jag måste hålla koll på en Tradera-auktion. har budat på en sak som jag hoppas att Markus (Marianas son) skulle gilla som födelsedagspresent ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback