god kväll?

Datum: 2011-05-11 Tid: 20:18:32

Hämtat ut paket och småhandlat idag. Kläder och nagelgrejer hade jag beställt ^^ Roligt! Kari skjutsade oss o handla, sen käkade vi på Donken. Annars ikväll har vi träffat kontaktpersonen, vilket alltid är nice. Nu är det meningen att Adrian ska sova, men nej. Det vill han inte. Och pga vissa händelser så är det jättejobbigt när han gråter och trilskas och jag inte vet varför. Mitt psyke har fått sig en smäll, igen. Ibland önskar jag att jag inte vore så jävla känslig, att jag bara kan skita i det och gå vidare som vanligt. Menmen, jag repar mig nog snart.

Kommentarer
Postat av: Therese

Nix!

Datum: 2011-05-11 Tid: 20:48:32
http://tisskisset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback