god kväll

Datum: 2011-05-17 Tid: 20:25:10

Pappa reagerade på "Bort med det dåliga och in med det bra! Nu ska jag fortsätta städa skithuset. Fyfan hatar det!" med ett :-) i inlägget "rensa bort skiten!". Haha, reagerade också på det, men jag skrev ju faktiskt bort med det dåliga, och smuts är ju dåligt! Så jag har faktiskt rätt :P

Har varit och köpt en skumgummimadrass nu. Från blocket och säljaren bodde mitt i tjottaheiti! Kari fick prata med henne, inte en chans att jag skulle kunna komma ihåg vägbeskrivningen. Ska tvätta överdraget imorgon så kan vi använda den sen om det behövs ^^

Nu ska jag hoppa in i en dusch, det kommer bli sååå skönt! Jag är väldans nöjd med denna dag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

de ska du va gumman.....otroligt roligt o se ditt hem o ditt humör....love it...

Datum: 2011-05-17 Tid: 20:33:06

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback