förkyld

Datum: 2011-05-24 Tid: 14:21:12

Blev inte många timmars sömn inatt då jag, Rachel och Robin hade filmkväll lite försent. Och det straffade sig idag. När jag vaknade kunde jag knappt få fram nån röst och ont i halsen har jag! Snorig är jag också. Jag som friskanmälde mig igår och var redo att jobba imorgon. Blir ingenting med det. Känner för att svära och förbanna alla sjukdomar som finns känner jag. Det är nog nu!

Är mossig i huvudet så orkar inte göra många knop. Kari kommer och hämtar oss sen så ska vi äta hos honom. Orkar inte ens laga någon mat. Adrian är dock pigg o glad. Imorses snubblade han och föll med ansiktet rakt i golvet. Han började blöda från både näsa och mun, stackarn! Men han var en tuffing och slutade gråta snabbt, givetvis bidrog mammas tröst och lugnande ord till det ;)

Nu ska jag plocka iordning våra saker så vi är klara när Kari kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback