datortrubbel

Datum: 2011-05-23 Tid: 10:12:09

Jahaja. Nu krånglar lilla nya datorn. Har inte ens haft den en månad tror jag. Använder den stora laptopen nu som har begränsad levnadstid (hur länge vet ingen). Känns som att sitta vid en bioduk!

Jag blir galen på min lilla son jag. När ska han lära sig att "ajaj" betyder nej? Jag säger ajaj minst tusen gånger om dagen och jag börjar tröttna redigt! Det värsta är att jag försöker se bestämd ut men då flinar han bara och fortsätter busa ännu mera. Kom gärna med tips hur jag ska få honom att förstå!

Nu sover Adde och jag vill bara ta det lugnt. Men telefonen går varm. Sms efter sms efter sms. Nu har jag stängt av ljudet. Känner inte för att ha kontakt med någon förrän Adde har vaknat.

Kommentarer
Postat av: Pappa

Ett tips kan ju vara det som jag använder mig av på skolan där jag jobbar.

Använd en stor gummiklubba. :-)



Datum: 2011-05-23 Tid: 11:58:30

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback