dagis och jobb imorgon!

Datum: 2011-05-15 Tid: 19:24:44

Ingen feber på lillfisen, så han kan gå till dagis och jag kan jobba. Yes! Finally likom! Nu har lillskrutt lagt sig, han gnäller varje kväll innan han somnar. Men det får han göra, tänker inte ligga och natta honom, han ska kunna somna själv. Visserligen mår han ju krassligt nu så det kanske beror på det. Men så länge han bara gnäller och inte störtgråter så får han vara. Hur gör ni?

Snart är det hockey som gäller! Jag har ju blod från båda länderna i mig, men jag bor i Sverige, född i Sverige och pratar svenska så det är givet att jag hejar på Sweden ^^ Dock byter jag kanal klockan 21, då är det Big Brother live ^^ Hoppas MaddePadde åker, hon är inte särskilt rolig. Men söt!


Lillfisen är "bra" på att krubba själv =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback