ajaj:ande

Datum: 2011-05-23 Tid: 12:21:36

Sänder en tanke till Ile's mamma som är väldigt dålig. Tydligen så är det osäkert om hon lever året ut, såå tråkigt! Även om hon och jag aldrig kunnat kommunicera då hon varken kan svenska eller engelska och min finska är som en droppe i havet så är hon go, tantaloonan. Försöker prata med mig på finska och jag sitter där som ett frågetecken men hon babblar på ändå. Må hennes sista tid i livet bli värdig! ♥

Jag fortsätter kampen med mitt ajaj:ande. Verkar ha gett lite resultat idag då Adde inte har tagit min telefon eller fjärrkontrollerna på bordet den senaste timmen. De och min kaffekopp är inget han får ha, och vi får väl se om han minns det om en timme ;) Det kan kanske tyckas att jag förväntar mig mycket av min son, men jag tänker inte plocka bort saker bara för att han inte kan låta bli dom. Tålamod och envishet är mina ledord. Jag ska vinna denna kampen en gång för alla, haha!

Nu ska jag dra ihop någon slags lunch.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback