lite allmänt skitsnack ^^

Datum: 2011-03-09 Tid: 12:28:00

Nu är vi hemma hos oss. Var en lugn natt utan spyor, så vågar vi säga att han är på bättringsvägen nu? Idag tänkte jag sitta och skriva lite kuvert till olika potentiella arbetsplatser. Det projektet har legat vilande när vi har varit ute hos Kari och Adrian varit sjuk.

Har börjat städa här hemma, bokat tid för tvätt och försökt söva Adrian utan resultat. Hoppas väl att han sover nu. Han behöver sömnen och jag behöver lugn och ro!

Det snöar ute. Ganska mycket till och med. Var inte våren på väg? Det räcker nu! Vintern har varat för länge och jag vill ha vår. Förra året försvann snön på allvar runt 21-24 mars nån gång här i Borås. Det vet jag för det var fortfrande snö när Adrian föddes men den försvann under tiden vi låg på BB.

Min 23e dag som rökfri. Ni förstår inte hur stolt jag är! Jag har gått igenom många frestelser och prövningar under den här tiden men fortfarande inte rört en cigg. Woop woop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback