kalas 1

Datum: 2011-03-19 Tid: 20:40:40

Jag är helt slut! Fast på ett bra sätt. Kalas 1 avklarat, och gästerna var pappa, Mattias, Kim, Mia, Viggo, Vilton, Moa och mamma. Blev verkligen en lyckad dag, Adrian hade kul! Roligt att träffa större delen av familjen samtidigt också, inte alltför ofta det händer. Efter att alla hade åkt så drog jag, Adde, pappa och Mattias till Knalleland o kikade lite, sen åkte vi o käka. När de åkte kom en bekant upp med sin dotter på fika så Adrian fick vara vaken en timme längre, men nu sover han.

Presenter han fick:
Av pappa med familj: en pipmugg, en tröja och ett garagehus =) Den gillade han vill jag lova!
Av Kim med familj: Adrian fick sin present för en månad sen, en bok som sjunger. Svårt att förklara, ska ta kort och försöka förklara sen istället :P
Av mamma o dom fick han 10 burkar barnmat, 2 paket blöjor och tårtan vi åt. Han åt tårtan så duktigt själv med sked.
Av Kari fick han fyra filmer (Kalle Anka, Nicke nyfiken, Teletubbies och en med fyra olika barnprogram) fast Kari var inte här idag.
Och av mig fick han en godnatt-sagobok och ett lektält med Nalle Puh.

Tack allihopa för idag! Kommer ta kort på alla presenter och lägga upp här, o lite kalasbilder =) Imorgon blir det kalas 2, men får se hur många som kommer. Många avbokningar pga sjukdom. Trist! Jäkla magsjuka som går, alla blir verkligen dåliga. Men det blir nog roligt iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback