happy day

Datum: 2011-03-17 Tid: 18:32:54

Har en liten tävling på facebook, den som gissar rätt på vad jag har köpt idag får 50 spänn av mig. Det är garanterat ingen som kan gissa rätt för jag kan knappt tro det själv, haha! 2 par jeansleggings köpte jag. Och att det är otroligt är för att jag aldrig använder tajta kläder!

Spädis var skönt som vanligt! Äntligen tillbaka dit. Och nästa gång är våran sista. Ush ush ush så trist! Vi kommer fira Adrian och säga hej då. Jag kommer garanterat börja böla. I promise you!

Imorses fick Adrian tag på min nya telefon utan att jag såg det. Så nu har den repor, små repor ioförsig, but still! Inte roligt när jag haft telefonen 2 dagar. Men jag får skylla mig själv som inte höll koll. Nu tog han precis upp sin mobil och satte mot örat, haha! Sötis! Han vet hur man ska göra han!

Imorgon kommer Hanna! Åh, så jäkla roligt det ska bli!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback