födelsedagspresenterna har kommit!

Datum: 2011-03-14 Tid: 17:44:24

Precis hämtat ut Adrians födelsedagspresenter, vill ge dom nu nu nu och köpa nåt nytt till kalaset. Alltså jag är väl inte redigt dålig på att hålla mig!? Ska nog ha ett kalas för familj på lördag och ett för Adde's kompisar på söndag. Där ingår både barn och vuxna. Finns till exempel en tjej som varit bortrest ett tag som kommit hem och avgudar Adrian! Hon brukar vilja passa honom ibland, fast hon och jag umgås inte ^^ Dock blir det bara något litet och enkelt kalas.

Sen måste jag ju säga att nu märker jag ju skillnad på att gå! På hemvägen från Maxi får jag gå upp för en ganska lång backe och vara helt flåsig när jag kommer upp. Idag var det rätt lugnt på den fronten. Dock fuskade jag i lördags och rökte en cigg, som smakade bajs. Men är inte röksugen, inte det minsta faktiskt. Och det är ju faktiskt ganska ballt, att se att beroendet mest sitter i skallen!

Nu blir det lite kaffe och One tree hill på kanal5play!

Kommentarer
Postat av: mammi

Det gör mammi,,,medtårtan,,

Datum: 2011-03-14 Tid: 22:52:24

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback