underbara vecka!

Datum: 2011-03-28 Tid: 23:36:07

Jag älskar denna veckan!
Imorgon ska jag simma och Adrian ska leka med Linette. Sen får vi se vad jag hittar på resten av den barnlediga tiden ^^ På onsdag ska jag hem till Elin som är nybliven mamma och gosa med nyy bebis! Min bebis är ju gammal nu liksom, kan snart inte kalla honom bebis längre. På eftermiddagen har vi ett möte här hemma, och på kvällen är vi bjudna till Nicole och Fredrik på middag. På torsdag är det äntligen dags för våran avslutning på spädis. Egentligen är det inte äntligen, men hade vi inte varit sjuka så hade vi redan slutat där. Så man får se det positivt. Sen ska Adrian få 1-års sprutan. Inget jag ser fram emot, men min mentor på späd följer med som sista tjänsten typ =) Halleluja för henne! Och på fredag har vi en liten klass-reunion, några som pluggade till personlig assistent. Middag och krogrunda står på planeringen. Skoj som fan! Lördag och söndag är ännu oplanerade =) Slå min vecka om ni kan!

Och vi får inte glömma att idag har varit totalt jättebra också!

Kommentarer
Postat av: Anonym

de har jag gjort redan genom torka spyor o tvättat spyor haha,,,,,hoppas du får en underbar vecka o helg utan några missöden....

Datum: 2011-03-29 Tid: 10:40:49

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback