today

Datum: 2011-03-31 Tid: 00:09:25

Det blev en hel del shoppat idag! Nya lila skärbrädor, solbrillor till både mig och Adrian, lite linnen till mig och tröjor till Adrian och säkert mer. Var riktigt nice också att umgås med Emmah! Man får energi av henne, så pigg och alert som hon är! =)

Middagen hos Nicole och Fredrik var riktigt nice med! Det bjöds på kyckling-gryta och den var sååå god! Adrian visade sig från sin absolut goaste sida hela kvällen och allt var bara så trevligt! Jag är faktiskt precis hemkommen ^^ Har varit riktigt skönt att hitta på något ovanligt på kvällen och inte bara vara mamma för en gångs skull =) Adrian somnade i deras säng men somnade om i sin egen när vi kom hem. Duktiga killen!

Sen är det riktigt roligt hur man kan uppfattas som människa utan att man tänker på det. Jag och Nicole snackade om "the old days" och hon sa att jag verkade på den tiden (2003 när jag flyttade till Borås) vara som att jag inte ville lära känna alla nya människor, utan var nöjd med de jag redan kände. Så fel det kan bli! Hade jag kunnat ändra på det så hade jag visat att jag ville lära känna alla, men mitt självförtroende var inte tillräckligt bra. Därför sågs jag som den kaxiga typen. Vilket jag absolut inte var! Men att komma in ny i en stor grupp där alla redan känner varandra och uppfattas så förvånar mig inte, man vill ju inte hamna utanför och har man dålig bild av sig själv och tror att man inte duger så är det precis den bilden man sänder ut, att man är kaxig. Vilket får mig att undra över hur många nya bekanskaper jag gått miste om?

Jaja, nu är det iallafall dags att sova! Sista gången på spädis imorgon vilket både ska bli fruktansvärt kul, men sååå sorgligt. Jag kommer garanterat gråta, för jag vill inte mista min torsdagsgrupp. Framför allt vill jag inte mista min mentor! De andra spädisarna kan jag träffa på fritiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback