svar på kommentarer

Datum: 2011-03-13 Tid: 10:40:08

Tjaa! Har fått två kommentarer jag vill svara på här för det kan ju vara fler som undrar =)

Postat av: Elli
Står du i någon form av kö till kontaktfamilj? Finns det någon "plan" om hur ofta/länge Adrian ska vara där?
Jag frågar för att jag är nyfiken på hur det fungerar :)
Tycker du gjorde rätt i att vara hemma, det är ju bästa vilan :)

Svar: Ja, vi står i kö =) Om en familj inte vill ha syskon som helgbarn så står Adde först på tur. Till en början kommer Adrian bara vara med dom en halvdag i veckan eftersom han är så liten, men med tiden utökar vi det succesivt till en helg i månaden (eller vad behovet är när den tiden kommer). 

Postat av: Therese
Hur mår rachels dotter? För det var väll hennes dotter som var sjuk?

Svar: Hailey mår bättre än vad hon har gjort på länge =) De har börjat planera för att få komma hem inom en "snar" framtid. Men hon kommer aldrig bli helt frisk, utan får medicineras hela livet, om jag förstått det rätt.

I lördags var ju tanken att bara slappa efter badet. Men så blev det inte. Fick filmsällskap och vi var vakna hela natten. Mycket vila det blev va!? Men det var en kul kväll och sov bort förmiddagen ^^

Nu är vi hemma hos Kari. Kollade på Melodifestivalen igår och jag gillade alla bidrag! Ska nog faktiskt köpa skivan. Dock tycker jag att det fanns bättre låtar som kunde vinna. Oh my god! till exempel. Jösses sicken trallvänlig låt! Eller Sara Varga, hur vacker är inte hon då!? Och låten var go, lite Winnerbäck-stuk över den ^^ Men men, nu vann lilla Saade och vi önskar honom lycka till!

Kommentarer
Postat av: Therese

Ok. Va skönt!

Datum: 2011-03-14 Tid: 18:10:10
http://tisskisset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback