som en exotisk ö

Datum: 2011-03-21 Tid: 19:39:39

Idag har födelsebarnet varit på Leo's lekland med en av hans favoriter, Linette, medan jag var på möte. Fick precis hem honom igen och oj så trött han var efter allt bus =) Han gillar Leo's så det var ju roligt att han fick komma dit! Numer kostar det 100 kronor för honom att gå in där, han är ju 1 år nu! =)

Jag har precis tänt mitt nya yankee candle. Det doftar looooovely! på hemsidan står det "Som en exotisk ö med en underbar blandning av frisk citrus, söta blommor och kryddig vanilj." Mmm!

Efter mitt möte fick jag gå hem till Sarah för jag hade glömt min nyckel i skötväskan. Smart där! Njaa. Men det var nice att besöka henne, var längesen nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback