pictures, bad ones, but pictures

Datum: 2011-03-10 Tid: 10:52:10

Okej, lite sketna bilder blev det (måste fixa inställningarna på kameran, hur det nu ska vara. Lånar syrrans kamera eftersom Rachel fortfarande har min). Men ville iallafall visa detta:


Köpte två såna här "pallar" till Adrians rum. Är som en badboll
med överdrag, i brist på bättre förklaring!


Billig, fin och enkel cd-spelare som det inte gör ett
dugg om han råkar ha sönder =)


Snacka om att jag blev förvånad när jag såg denna
fina lilla blomma. Inga gröna fingrar på mig, som sagt.


Såhär ser tapeten i vardagsrummet ut. Ska försöka ta
en bättre bild på hela rummet när jag orkar.

Kommentarer
Postat av: Bika

Likadan tapet som vi har i vardagsrummet :) det är en fin tapet.

Datum: 2011-03-10 Tid: 13:04:31
http://bika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback