möte med jobbet idag

Datum: 2011-03-21 Tid: 12:14:24

Födelsedagsbarnet sover och under tiden har jag gjort mig iordning. Ska på möte med jobbet idag, blir kul! Dock har jag en stor klump i magen. Mitt schema har ändrats under tiden jag varit mammaledig, till det sämre för min del. Hoppas verkligen att det kan lösas till det bästa. Detta är ett problem som har ätit upp mig inifrån och kommer fortsätta göra tills det konkret har löst sig, på ett eller annat sätt. Men löser sig gör det alltid! *peppa positiva tankar!*

Jag känner mig iallafall fin idag. Det är något som inte händer alltför ofta. Har jeggings på mig och en stickad tröja. Gillar faktiskt jeggingsen så ska förbi Gina och byta ett annat par jeggings till såna här. Kan till och med få två par och lite pengar tillbaka =)

Adrian ska umgås med sin polare Linette medans jag är på mötet. Väldigt glad över att Linette vill ha hand om Adrian när jag har såna här saker, det underlättar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback