kvällssnack

Datum: 2011-03-14 Tid: 22:40:58

Vet ni vad den absolut ultimata mysfaktorn hemma hos mig är? Daffedressen, en kaffe i handen och tända ljus. I love it ♥ Vet 2 till dressar som jag skaaa ha när ekonomin tillåter. Eller... vi får se. De kostar ju en rejäl slant. Men de är faan värda det! Så jo. Tids nog. 2 till.

Jag ska nog sova på soffan inatt. Bara för att. Bädda med täcke och kudde och somna till tvn. Måste kika tv-utbudet om det finns något tillräckligt avkopplande, men ointressant att somna ifrån.

Imorgon ska jag möta en tjej som jag beställt min systers födelsedagspresent från ^^ Hoppas verkligen min sis kommer gilla den. Det är lite osäkert, men samtidigt roligt. Egentligen tycker jag inte att man ska ge människor det de önskar sig, det blir ingen surprise då! Därför brukar jag sällan önska mig något särskilt. + att det är roligt att se vad ens familj och vänner tror man kan tänkas uppskatta!

Avslutar med en status som cirkulerar på facebook:
En tankeställare till alla MÄN som nu läser detta
- Klaga inte på din fru/flickvän/sambo eller kärringjävel.
Hade hon varit perfekt så hade hon troligen valt någon annan ;)

Kommentarer
Postat av: mammi

o vi firar henne på ondag,,om hon e frisk,,,

Datum: 2011-03-14 Tid: 22:55:50

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback