konstiga drömmar!

Datum: 2011-03-02 Tid: 19:45:39

Börjat drömma väldigt märkliga drömmar! Mamma som går upp ur en källare med 2 får i koppel, att man måste klättra i bokhyllor för att bli antagen till en skola, att jag förföljer en långhårig utländsk man nånstans i spöregn, att jag slog skiten ut en bekant för att hon hade snackat massa skit om mig. Sen att jag låg på sjukhuset och kanske var gravid igen i sisådär sjätte månaden, men jag kunde inte minnas om jag hade gjort abort eller inte. Åkte upp två våningar till ett äldreboende och gjorde graviditetstest! Och så stod jag på en hög bro och fiskade, fiskelinan var ett hårstrå... Är det för att jag slutat röka???

Annars har dagen varit helt okej. Varit på möte, det gick bra men var jobbigt. Sen har vi hämtat ut en födelsedagspresent till Adrian från BR-klubben ^^ En liten lastbil. Nu ligger han och sover. Jag får väl lägga mig vid nio eller nåt, för jäklar vad jag har svårt att somna nu. Ush!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback