jobb, späd och rökfri

Datum: 2011-03-02 Tid: 22:10:25

Blä o blä o blä. Jag vill flytta tillbaka till Knivsta, men hur lätt är det då? Ny bostad - hur många söker inte? Nytt jobb - hur många söker inte? Dessutom sa min söta kusin Ida på facebook idag att jag ska ge fan i "deras" lägenheter. Haha, snorunge! ;) Hon får tänka på att jag var i Knivsta först! Haha! Jag tog bara lite semester därifrån.

Nej, jag får fokusera på att söka nytt jobb här i Borås först. Komma in i arbetslivet igen, med tider som passar en ensamstående mamma. Vill inte sätta Adrian på nattis. Dels tycker inte jag det är bra för honom, även om han skulle klara det galant. Men jag tänker på rutiner och sånt. Och sen ligger nattiset på Borås sämsta stadsdel. No way Göran att han ska dit!

Annars... spädis imorgon. Funny! Ska söka jobb, söka jobb och söka jobb. Dom får ta hand om AddePadde ;) Sitter redan nu och sammanställer en lista på jobb jag ska söka. Kolla i tidningen efter jobb imorgon med.

Är fortfarande rökfri. 16 dagar nu. Inte fy skam! Det är inte ens svårt. Så får jag kalla mig en icke-rökare nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback