jag lever

Datum: 2011-03-28 Tid: 21:29:23

Jodå, jag lever fortfarande. Men min dator dog. Fast den återuppstod igen med hjälp av min granne, tillika kompis Nicole's pojkvän, Fredrik! Så skönt att ha min pärla tillbaka!

What's new? Var ju magsjuk... Frisk nu, spenderade helgen hos Kari as usual. Fint väder har vi haft också men nu är snöfan tillbaka. Wiiiho! Nicole och Fredrik gjorde mig sällskap igår till livesändningen av BB, riktigt trevligt! Idag har jag varit iväg en sväng (bland annat varit hos psykologen, shoppat o lekt med Mariana och Markus som följde med hem sen) och Adrian var hemma med mommo. De verkade ha haft skoj under tiden jag var borta! Har för övrigt bestämt att det inte blir vanligt dagis för Adde, det blir nattis. Då slipper jag att ta hjälp av mitt sociala nätverk o kan utnyttja dom när jag vill roa mig istället ;)

Jag vet inte hur mycket ni fattar av det jag skriver men fingrarna bara flyger över tangentbordet av sig själv för att få ner det som hänt de senaste dagarna. Vilket inte är så mycket, men vi har ändå haft det bra! Just nu mår jag bra och njuter av tillvaron! ^^

Ändå känns det som jag har glömt skriva om något roligt... Aja, får se om jag kommer på't!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback