jag hade rätt!

Datum: 2011-03-15 Tid: 21:13:06

Sicken bra, bra, bra dag idag, så jag hade rätt med rubriken i förra inlägget! Har fått kalasdukningen ordnad idag ^^ Att umgås med Emmah var riktigt trevligt, Adrian var en ängel och jag kom även hem med en ny telefon! En Sony ericsson xperia mini pro. Svår att fatta, men Kari har en likadan så han får lära mig ^^ Ska väl inte vara så svårt, i guess!

Min systers födelsedagspresent som Sophia har gjort var fiiin och jag hoppas att Moa kommer gilla den ^^ Ska slå in den i presentpapper snart, samt Adrians presenter från mig och från Kari.

Nu: Kaffe och Desperate Housewives! Finally! Hatar säsongsuppehåll.


My new phone!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback